Procedură soluționare nelămuriri

În situația în care ai întrebări referitoare la activitatea Doxal din cadrul asociației, te rugăm să urmezi prezenta Procedură soluționare nelămuriri


 

Noi, Doxal, stim cât de frustrante pot fi procedurile legale care implică foarte multă hârțogărie.
Din păcate sunt anumite aspecte care trebuiesc urmate, prin fiecare pas în parte, pentru a ajunge la un rezultat cât mai corect legal și a reuși a gestiona fiecare situație, individual, corect și fără erori.

Legea 196/2018 Art. 28. – (3) Proprietarii din condominii au dreptul să primească explicaţii cu privire la calculul cotei de contribuţie la cheltuielile asociaţiei de proprietari şi, după caz, să o conteste în scris în termen de 10 zile de la afişarea listei de plată. Preşedintele asociaţiei de proprietari este obligat să răspundă, în scris, la contestaţie în termen de 10 zile de la primirea acesteia.

Daca ai nelămuriri sau neclarități în privința listelor de întreținere, Doxal vine în sprijinul tău cu adresa de e-mail: [email protected] sau pe site la http://suport.doxal.ro . Contactând prin oricare dintre opțiunile electronice, contabilii Doxal încearcă să îți răspundă la orice nelămurire ai avea în cel mai scurt timp posibil.

Dacă nu ai posibilitate de comunicare electronică nu este nici o problemă:
cere Încasatorului Doxal formularul de SESIZARE-RECLAMAȚIE-INFORMARE ,
roagă un vecin să descarce de AICI formularul de SESIZARE-RECLAMAȚIE-INFORMARE,
– cere un model sau ajutor Președintelui Asociației în redactarea unei SESIZARE-RECLAMAȚIE-INFORMARE.

Completează formularul sau redactează SESIZARE-RECLAMAȚIE-INFORMARE și vei primi un răspuns în cel mai scurt timp posibil din partea Contabilului Doxal desemnat pentru Asociația ta.

În situația în care te afli în faza de CONTESTAȚIE, te rugăm să urmezi procedura legală de a redacta contestația cu scris citeț, și a o înmâna Președintelui.
Datorită faptului că Președintele, de regulă, nu este în măsură să argumenteze problemele financiar contabile, cu ajutorul Cenzorului și a Doxal, acesta îți va răspunde și vei primi toate răspunsurile ce țin de problemele subliniate.

Considerăm ca fiind partenerul nostru, cunoști atribuțiile pe care le avem în cadrul asociației tale și vei adresa întrebări ce țin de activitatea prestată. Din păcate pentru întrebări legate de alte activități, va trebui să contactezi persoanele abilitate.

Deasemenea Doxal îți recomandă să citești acest articol care te va ajuta să înțelegi mai bine de ce este plătit un Cenzor în cadrul Asociației de Proprietari și ce atribuții are acesta în relația cu Asociația de proprietari inclusiv cu Administratorul/Contabilul acesteia: DETALII ATRIBUȚII CENZOR


Procesele prin care ne contactați pentru Reclamații Nelămuriri Sugestii sunt foarte simple:

I. ONLINE

  1. accesați https://suport.doxal.ro
  2. accesați link-ul “Înregistrează un tichet”;
  3. selectați categoria dorită;
  4. completați câmpurile (cele cu steluță sunt obligatorii);
  5. după completarea câmpurilor apasați butonul “Transmiteți tichetul”;
  6. dacă doriți vizualizarea tichetului accesați link-ul “Vizualizează tichetul”;
    *puteți adăuga comentarii sau vizualiza răspunsurile colegilor Doxal.

II. HÂRTIE SCRISĂ

  1. cereți modelul SESIZARE-RECLAMAȚIE-INFORMARE de la Încasatorul Doxal sau Președinte/Administrator;
  2. completează-l cu nelămuririle avute;
  3. transmite-l Încasatorului Doxal sau Președintelui/Administratorului;
  4. președintele/Administratorul ne va transmite documentul în dosarul contabil;
  5. în momentul primirii documentului, colegii Doxal îți vor redacta un răspuns;
  6. răspunsul se va regăsi în dosarul contabil care ajunge la Asociație;
  7. ceri Președintelui răspunsul transmis de Doxal.

NOTA Serviciile prestate [generale] nu includ Call Center, contact 24/7 cu Proprietarii sau participarea la convorbiri telefonice.

Procedură soluționare nelămuriri