Procedura privind prelucrarea extrasului bancar

Fiind promotori ai transparenței, Doxal recomandă și agrează orice formă de plată electronică printre care și Transferul sau Depunerea în contul asociației.

Procesul de transfer este relativ unul simplu pentru majoritatea persoanelor care dețin cont bancar. Transferul se efectuează prin aplicații de Internet Banking puse la dispoziție de banca care a deschis contul. Atât la depunere la ghișeu cât și la transfer electronic se completează o formă de Ordin de Plată. [citeste mai mult despre ordinul de plată]

Depunerile la ghiseu sau Transferurile electronice pe care le faceți se înregistreaza într-un extras de cont bancar.

Procedura privind prelucrarea extrasului bancar de către Doxal este una simplă

Există 2 situații în care Doxal intră în posesia extrasului bancar și anume:

I. Avem acces la contul asociației
În situația în care avem acces la contul asociației, extrasul bancar este descărcat (în perioada de lucru a asociației) de unul dintre colegii Doxal și transmis către Departamentul Contabil pentru a fi prelucrat împreună cu restul actelor contabile.

I. NU avem acces la contul asociației
În situația în care NU avem acces la contul asociației, reprezentantul asociației ne transmite extrasul bancar cu restul documentelor pentru prelucrare (în dosar sau pe email).

În oricare dintre situațiile enumerate mai sus, înregistrările contabile de pe extrasul de cont sunt cele dintre Data afișării și Data scadentă informații aflate pe lista de întreținere.

În situația în care suma depusă/transferată de locatar nu se regăsește în extrasul de cont la DATA SCADENTĂ apartamentul va apărea cu titlu de datorie până la următoarea prelucrare a extrasului bancar.

Preclucrarea extrasului bancar constă în Adăugarea informațiilor din extras (suma, data, direcționare sume), în ordine cronologică pentru a completa procesul contabil.

NOTA 1 Dacă efectuezi transfer bancar trebuie să te asiguri că suma intră în contul asociației până la DATA SCADENTĂ afișată pe lista de întreținere.

NOTA 2 În situația în care nu se introduc informațiile de plată (cel puțin *număr apartament ), se va face stornare sau se va redirecționa suma către Fond sume neidentificate până la reglare.