Modalități de plată întreținere
*se poate copia conținutul pentru a fi afișat la loc vizibil

Asociația de Proprietari [numele asociației]  

 

(1)Plată prin ordin de plată – din contul personal în contul Asociației

Vă rugăm să menționați în ordinul de plată blocul, apartamentul și luna pentru care se face plata.

            Asociația de Proprietari [numele asociației]
Cont bancar: [numele asociației] Deschis la [numele băncii] CIF: [numărul codului fiscal]

Costuri: comisionul de plată (perceput de banca plătitorului). [numele băncii] nu/percepe [valoarea comisionuli] comision de încasare.

(2)Plata cu cardul din avizierul electronic

Plătitorul accesează https://www.doxal.ro/login.php și introduce datele de acces [adresele de email și parola aleasă de acesta]

În avizierul electronic, plătitorul alege secțiunea “PLĂȚI” și apasă butonul “Plata cu cardul”;Selectează ce anume dorește să plătească și apoi apasă butonul “Plata cu cardul”; În pagina
afișată introduce datele cardului bancar și “Plătește”.
! Înregistrarea contabilă se execută în timp real, soldul fiind actualizat în funcție de suma plătită.

Costuri: comision 0,9% din suma plătită suportat de către plătitor

(3)Plata la automatele SelfPay (Zebra Pay)

Plătitorul se prezintă la unul dintre bancomatele (ZebraPay) Self Pay;
În interfața bancomatului alege “Plată intreținere” > Alege “e-bloc”;
Urmărește meniul iar în câmpul “COD CLIENT” adaugă [cod client de pe nota de plată] CU ATENȚIE
Introdu suma de plată, de preferat ROTUNJIT ÎN PLUS [plusul va apărea ca avans, în contabilitate, scăzându-se din totalul urmator];
Se ridică chitanța.

Costuri: comision de 2,10 lei indiferent de suma platita, suportat de catre platitor.

 

(4)Plata la automatele PayPoint (aparate și magazine cu sigla paypoint)

Vă prezentați într-unul din magazinele cu însemnele galbene PayPoint și comunicați vânzatorului că doriți să efectuați plata întreținerii prin PayPoint. Vânzatorul se va ocupa de realizarea tranzacției cu ajutorul terminalului PayPoint, de încasarea în numerar a banilor și de emiterea chitanțelor de confirmare a plății sau a e-voucherului, ce conțin toate detaliile tranzacției.
Trebuie să mențonați „CODUL CLIENT” [cod client de pe not de plată]  primit de la Contabilitate.

Costuri: comision de 1,49 lei indiferent de suma platita, suportat de catre platitor.

(5)Plata prin Orange Money (listă parteneri)

Descarcă aplicația Orange Money sau accesează meniul dedicat prin apel la *111# (pentru abonați)
Plătește facturile familiei tale simplu și ușor, folosind telefonul mobil

Costuri: comision de 1,59 lei indiferent de suma platita, suportat de catre platitor.

(6)Plata prin UN-DOI (listă parteneri)

Vă prezentați într-unul din magazinele partenere UN-DOI și comunicați vânzatorului că doriți să efectuați plata întreținerii prin UN-DOI. Vânzatorul se va ocupa de realizarea tranzacției cu ajutorul terminalului UN-DOI, de încasarea în numerar a banilor și de emiterea chitanțelor de confirmare a plății ce conțin toate detaliile tranzacției.
Trebuie să mențonați „CODUL CLIENT” [cod client de pe not de plată]  primit de la Contabilitate.

Costuri: comision de 1,59 lei indiferent de suma platita, suportat de catre platitor.

(7)Plata prin Pago (link)

Descărcați și instalați aplicația Pago (android & ios) de pe site-ul dezvoltatorului. ATENȚIE întotdeauna descărcați aplicația prin intermediul google play sau  app store .

Din meniu alegeți Facturi. Alegeți Platforma E-BLOC.RO. Conectează-te cu datele tale. (o singură dată) Adaugi codul tău de client aflat pe nota de plată și selectezi Conectează.
Bifezi factura și plătești.

Costuri: comision de 1,59 lei indiferent de suma plătită, suportat de către plătitor.

Lista comisioanelor se regăsește la https://www.doxal.ro/comisioane-xisoft-e-bloc-ro/

Comisioanele se pot modifica in orice moment. Doxal nu isi asuma reaspunderea pentru acuratetea acestora.